Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İspanya Başbakanı Mariano Rajoy ile görüştü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Antalya Belek'te devam eden ve Türkiye'nin dönem başkanlığını yaptığı G-20 Liderler Zirvesi çerçevesinde İspanya Başbakanı Mariano Rajoy ile bir araya geldi. Yaklaşık 25 dakika süren görüşmede Suriye sorunu, DAEŞ ve mülteci konuları görüşüldü. - ANTALYA
Son Dakika › Politika › Cumhurbaşkanı Erdoğan, İspanya Başbakanı Mariano Rajoy ile Görüştü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.