Diyarbakır'da seçmenler sabahın erken saatinde sandık başına gitti. Yenişehir ilçesinde bulunan Mehmetçik İlkoukulu'nda vatandaşlık görevlerini yerine getirenlerin ortak mesajı barış ve demokrasi oldu.
Derviş Çalışır isimli vatandaş da, "İkinci kez tekrarseçimin devletimiz ve milletimiz için hayırlara vesile olmasını dilerim" dedi. Zekiye Yılmaz isimli vatandaş da barış istediklerini belirterek; "Bir vatandaşlık görevini şahmam için herkesten önce barış istiyorum. Bu kan dursun" diye konuştu.
Öte yandan il genelinde 958 bin 170 seçmen için 3 bin 168 sandık kuruldu. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Politika › Diyarbakır'da Oy Kullanma İşlemi Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.