A Milli Futbol Takımı, yarın hazırlık maçında karşılaşacağı İsveç maçı için Ankara'ya gitti.
Ay-yıldızlılar, Atatürk Havaalanı'ndan özel uçakla Ankara'ya gitti. A Milliler, karşılaşmanın oynanacağı Ankara 19 Mayıs Stadyumu'nda bir antrenman yapacak. Antrenman öncesi A Milli Takım Teknik Direktörü Fatih Terim ve iki futbolcu basın toplantısı yapacak. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › A Milli Takım, Ankara'ya Gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.