Süper Lig’de geçen hafta Gaziantep deplasmanına konuk olan Beşiktaş’ta, Siyah- Beyazlı 4 futbolcunun, maçtan sonra yedikleri yemekten zehirlendikleri ortaya çıktı.
Daha önce Gaziantep’te forma giyen Serdar Kurtuluş’un önerisiyle; Franco, Sosa ve Gökhan Töre’nin, 1-0 sona eren maçın ardından kebap yediği ve bundan dolayı midelerinde sıkıntı yaşandığı öğrenildi.
Diğer isimlerin aksine Gökhan Töre’nin kendisini tam olarak toparlayamadığı ve dün akşamki Akhisar mücadelesinin ilk 11’inden bu sebepten dolayı çıkarıldığı bildirildi.
Son Dakika › Spor › Beşiktaş, Antep'te Zehirlenmiş - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.