Erzurum Büyükşehir Belediyesi ile Türkiye Tenis Federasyonunun iş birliğiyle düzenlenen tenis turnuvası başladı.
Belediyeden yapılan açıklamada, Olimpiyat Millet Bahçesi Tenis Kortları'nda 4 gün sürecek organizasyonda, yetişkinler, yıldızlar, minikler ve çiftler kategorilerinde 86 sporcunun mücadele ettiği bildirildi.
Turnuvanın benzerlerinin yıl sonuna kadar düzenlenmesinin planlandığı aktarıldı.
Son Dakika › Spor › Erzurum'da tenis şöleni - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.