Galatasaray Bu Sezon İlk Kez... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatasaray Bu Sezon İlk Kez...

Galatasaray Bu Sezon İlk Kez...
19.04.2014 20:45

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de Kasımpaşa maçında bu sezon ilk kez bir maçta 2'den fazla gol yedi.

Spor Toto Süper Lig'in 30. haftasında Galatasaray, 7. dakikada 10 kişi kaldığı Kasımpaşa karşısında 4-0 geriye düştü.

Sarı-kırmızılı ekip bu sezon bir lig maçında ilk kez kalesinde ikiden fazla gol gördü.

Galatasaray, ligde oynadığı 10 maçta gol dahi yememiş ve 30. haftaya lgide en az gol yiyen takım olarak girmişti.

Kaynak: Goal.Com

Son Dakika Spor Galatasaray Bu Sezon İlk Kez... - Son Dakika


Advertisement