Galatsaraylı Umut Bulut'tan Başkan Kerimoğlu'na Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatsaraylı Umut Bulut'tan Başkan Kerimoğlu'na Ziyaret

06.01.2016 16:55

Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu’nu ziyaret eden Galatasaraylı milli futbolcu Umut Bulut, Galatasaray’ın da şampiyonluk yarışında olduğunu belirterek, sonuna kadar mücadeleye devam edeceklerini söyledi.

Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu'nu ziyaret eden Galatasaraylı milli futbolcu Umut Bulut, Galatasaray'ın da şampiyonluk yarışında olduğunu belirterek, sonuna kadar mücadeleye devam edeceklerini söyledi.

Galatasaraylı milli futbolcu Umut Bulut, Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu'nu ziyaret etti.

Başkan Kerimoğlu ile sohbeti sırasında Galatasaray'ın da şampiyonluk yarışında olduğunu belirten Umut Bulut şunları ifade etti: "3 puanlık sistemde 11 puan geride olmamız çok önemli değil. Biz takım olarak şampiyonluk mücadelesinin içinde olacağımıza inanıyoruz. Sonuna kadar şampiyonluğu kovalayacağız. Ara transferde güçlenen kadromuzla mücadelede biz de varız."

Bakırköy Belediye Başkanı Dr. Bülent Kerimoğlu da Galatasaray taraftarı olarak Umut Bulut'a başarılar diledi. Umut Bulut, Başkan Kerimoğlu'na bütün futbolcuların imzaladığı formasını hediye etti. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Galatsaraylı Umut Bulut'tan Başkan Kerimoğlu'na Ziyaret - Son Dakika


Advertisement