FENERBAHÇE'DE orta saha oyuncusu İsmail Yüksek'in sol omuz bağlarında kısmi hasar tespit edildi.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "UEFA Avrupa Ligi'nde Twente ile oynadığımız karşılaşmada omuzuna darbe alan oyuncumuz İsmail Yüksek'in, Acıbadem Ataşehir Hastanesinde MR görüntülenmesi gerçekleştirilmiştir. Yapılan değerlendirme neticesinde sol omuz bağlarında kısmi hasar tespit edilen oyuncumuzun tedavisine hemen başlanılmıştır" ifadelerine yer verildi.
Son Dakika › Spor › İsmail Yüksek'in Omuzunda Hasar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.