Kasımpaşa'da 2 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kasımpaşa'da 2 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Kasımpaşa\'da 2 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı
23.10.2020 16:19  Güncelleme: 16:27

Süper Lig ekiplerinden Kasımpaşa'da 2 oyuncunun yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandığı duyuruldu.

Süper Lig ekiplerinden Kasımpaşa'da 2 oyuncunun yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalandığı duyuruldu.

İstanbul ekibinden yapılan açıklamada, futbolcular, teknik heyet ve kulüp destek ekibine yapılan rutin Kovid-19 testlerinde 2 oyuncunun sonucunun pozitif çıktığı belirtildi.

Test sonucu pozitif çıkan oyuncuların ilgili protokoller doğrultusunda izolasyon süreçlerinin başlatıldığı aktarıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Kasımpaşa'da 2 oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement