Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Topuk Yaylası'ndaki tesislerde basın mensuplarının sorularını yanıtlıyor. Kamp çalışpmaları hakkında konuşan Aykut Kocaman, "Çok iyi bir çalışma ortamı var. 4 sene önce göreve başladığımda burada hiçbir şey yoktu. Büyük bir aşkla buradaki olacakları başkanımız söylemişti. Onun hayal ettiğini, ben edememiştim. Sizler de görüyorsunuz, muhteşem bir tesis. Çok güzel bir ortamdayız. Tüm branşların tabir-i caizse tepe tepe kullanmasını istiyorum. Başkanımız harika bir tesis kazandırdı" dedi.
"ŞAMPİYONLAR LİGİ'NE HAZIR OLMAK İSTİYORUZ"
Hazırlık maçları hakkında ve takımın son durumuna değinen Kocaman, "Bu sene 3 Temmuz'da kendimize gelmiş bir şekilde antrenmanlara başladık. Yarın 19. idmanımızı yapacağız ve maç oynama zamanımız geldi. Avusturya'ya geçeceğiz. Geçen seneki oturmuş takımımıza takviyeler yaptık. Oyun düzeni üzerine biraz daha fiziki çalışmalar yaptık. Sezon başında ağır idmanlar yaptık. Futbolcularım istekliydi. Umarım sezon boyu devam eder. 16'sında Avusturya'ya geçeceğiz. Tarih ve rakiplerimiz belli. Almanya ve Avusturya'nın Türk takımlarına yaptığı yasaklar işlerimizi aksatsa da, çözmeyi başardık. 31 Temmuz ya da 1 Ağustos'taki Şampiyonlar Ligi ön eleme maçına hazır olmak istiyoruz. Şu anda herhangi bir sıkıntı gözükmüyor" diye konuştu. GÖREVİ BIRAKACAK MI? Geçen sene yaptığı açıklamaları hatırlatan basın mensupları, mahkemenin kararı sonrası görevi bırakıp bırakmayacağını sordu. Kocaman ise şu cevabı verdi: "Türk futbolu ve Fenerbahçe geçen sene çok şey kaybetti. 7 Temmuz'da müthiş bir organizasyonla basın toplantısı yapmıştım. 3-4 günlük süreçte olaylara bakınca, sahada hiçbir şey gözükmüyor. Bazı telefon görüşmeleri oluyor demiştim. Basın toplantısında o yanlışlığı anlatmıştım. Doğru olan söylemeye çalıştıklarımdı. Yurt içi ve yurt dışında şike ve benzeri şeyleri, on binlerce göz, milyonlarca insan izliyor. Arkanızdaki çim sahaya bakmanız lazımdı. Bağlantı kurmak daha sağlıklı olabilirdi. İçgüdüsel olarak işaret ettiğim, çok büyük mesai, emek, çaba harcayarak elde ettiğimiz şampiyonluğun masa başına elimizden alınmasını istemişlerdi. Ben bu yanlışlığa vurgu yapıyordum. Mahkemenin verdiği ceza da bende hayal kırıklığı yarattı." dedi. "BİR ORTA SAHA, BİR DE SAVUNMACI İSTİYORUM" Transfer yapacaklarını ifade eden Kocaman, "Ana kadromuzda oynayan oyunculardan üç tanesi takımdan ayrıldı. Emre, Ziegler ve Yobo. Yobo için bu tabir erken tabi. Bugün için değil. Onların yerine Egemen, Mehmet Topal ve Hasan Ali'yi aldık. Takviye anlamında faydalı olacağına inandığım Kuyt'ı transfer etti. Bir de genç yetenek Salih var. Bir orta saha, bir de savunma oyuncusu istiyorum. Savunma tercihlerinde Yobo da var. Onun kulübüyle ilgili bir sıkıntı var. Egemen transferi bu anlamda nefes almamızı sağladık. Transfer dönemi sonuna kadar Yobo'yu da almaya çalışacağız. Reto Ziegler de bunu başaramadık, yerine Hasan Ali'yi aldık." şeklinde konuştu. HAMİT ALTINTOP İÇİN KONUŞTU! Hamit Altıntop ile ilgili gelen bir soruya, "Egemen, Hasan Ali ve Mehmet Topal ile takımdaki Türk futbolcu sayısını artırdı. Yabancı sayısı azalacak sonuçta. Hamit transferi de olabilirdi. Benim transferi önleyici olduğum söylendi. Çok fazla konuşmanın anlamı yok. Üç senedir beraber çalışıyoruz burada. Mümkün olmayan şeylerle uğraşmanın anlamı yok. Galatasaray'da Hamit'e başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı. FERNANDES, MUSTAFA PEKTEMEK, BIENVENU... Manuel Fernandes, Mustafa Pektemek ve Henri Bienvenu ile ilgili de konuşan Aykut Kocaman, "Fernandes ile ilgili bir talebim olmadı. Samet Aybaba'nın söylemlerine cevap verme gibi bir durumum yok. Mustafa Pektemek ile ilgili de yok. Orta saha ve savunmaya transfer için çaba göstereceğiz. Kulübümüzden herhangi birinin ayrılma durumu olursa, gidenin yerine talebim olabilir. Bienvenu ile alakalı bir kararım olmadı. Tabi gidecek isimler de olacak. Bazen 4 milyon Euro bir oyuncu için astronomik olabiliyor. Başka biri için ise az bulunabiliyor. Bu tamamen bakış açısı. Fenerbahçe yarışmacı bir takım. Hedefi de sürekli önde bitirmesi. Bulunduğum süre içinde bütçe ve verimliliği birbirine yakın, kulübe bağımlığı daha yüksek oyuncularla çalışmak ve bu şekilde bırakmak istiyorum. Yarınlara da bir şeyler bırakmak en büyük hedefim." şeklinde görüş belirtti.
Son Dakika › Spor › Kocaman'dan Hamit Altıntop Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.