OGM Ormanspor'dan Galatasaray Doğa Sigorta'ya "geçmiş olsun" mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

OGM Ormanspor'dan Galatasaray Doğa Sigorta'ya "geçmiş olsun" mesajı

OGM Ormanspor\'dan Galatasaray Doğa Sigorta\'ya "geçmiş olsun" mesajı
22.08.2020 14:23  Güncelleme: 15:21

ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımı'nda bir idari ekip personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkmasından dolayı "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımı'nda bir idari ekip personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkmasından dolayı "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Başkent ekibinin sosyal medyadaki hesabından yapılan paylaşımda, "Kovid-19 test sonucunun pozitif olduğu tespit edilen Galatasaray Doğa Sigorta idari ekip personeline geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor OGM Ormanspor'dan Galatasaray Doğa Sigorta'ya 'geçmiş olsun' mesajı - Son Dakika


Advertisement