Orman Turnuvasında Kazanan Giresun - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orman Turnuvasında Kazanan Giresun

Orman Turnuvasında Kazanan Giresun
16.03.2019 18:06

Orman Genel Müdürlüğünün 180. yılı etkinlikleri kapsamında düzenlenen halı saha futbol turnuvasında Giresun Orman Bölge Müdürlüğü, Amasya Orman Bölge Müdürlüğü takımını yenerek eledi.

Orman Genel Müdürlüğünün 180. yılı etkinlikleri kapsamında düzenlenen halı saha futbol turnuvasında Giresun Orman Bölge Müdürlüğü, Amasya Orman Bölge Müdürlüğü takımını yenerek eledi.

Amasya'da oynanan karşılaşmanın normal süresi karşılıklı atılan gollerle 1-1 berabere bitti. Turnuva kuralları gereği penaltı atışlarına geçildi. Penaltılar sonrası 4-3'lük skorla kazanan taraf Giresun oldu.

Amasya ekibi, rakiplerine turnuvadaki maçlarında başarılar diledi. - AMASYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Orman Turnuvasında Kazanan Giresun - Son Dakika


Advertisement