Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta Play-off mücadelesi veren Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Elazığ Belediyespor maçına galibiyet için gitti.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Kulüp Futbol Şube Sorumlusu Ekrem Yeşil, ligdeki durumlarının iyi olduğunu belirterek, "Önümüzde ki maçları galibiyetle kapatmak arzusundayız. Bunlardan birisi de komşu kentimizin takımı Elazığ Belediyespor'dur. Haftayı 64 puanla kapatmak istiyoruz. Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor olarak tek düşüncemiz Play-off maçlarında başarılı olup Spor Toto 2. Lig'e çıkmaktır" dedi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Spor › Spor Toto 3. Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.