Türkiye Basketbol 2. Ligi'nde Antalya Büyükşehir Belediyesi, Bandırma Kırmızı'yı 62-61 yendi.
Atatürk Spor Salonu'nda oynanan maçın ilk periyodunu 17-15 önde tamamlayan ev sahibi takım, devreyi 30-24 önde bitirdi.
Üçüncü periyotta ataklarını artıran Bandırma Kırmızı, son periyoda 41-43 üstün girdi. Son periyotta her iki takım karşılıklı basketlerle maçın sonuna kadar eşit gitti. Antalya Büyükşehir Belediyesi son 30 saniyede Hasan'ın attığı üçlük ile öne geçti ve sahadan 62-61 galip ayrıldı. - Antalya
Son Dakika › Spor › Türkiye Basketbol 2. Ligi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.