Teknoloji devi Apple'ın ev otomasyon platformu HomeKit, epeyce bahsedilmesine rağmen gelecek seneye kadar devreye girmeyecek.
16 Ekim tarihindeki tanıtım etkinliğinde Apple CEO'su Tim Cook, 2014 yılı için önemli tüm duyurularının bittiğini açıkladı. Her ne kadar bu sene çıkması beklenen ev otomasyon sistemi HomeKit ile ilgili onay verilmediyse bile, kulağımıza hala HomeKit haberleri geliyor. Mesela en son Apple TV'nin HomeKit merkez kontrol cihazı olabileceğini görmüştük.
Cook'un şimdiye kadar platform ile ilgili ayrıntılara girmemesi ve kesin bir tarih verilmemesi, herkeste sistemin henüz hazır olmadığı hissini uyandırıyor. Apple'ın Haziran'daki ilk duyurusundan sonra, ev otomasyonu cihaz üretici firmaların hala HomeKit onayı için bekledikleri duyumları alınıyor. Firmaların ilk HomeKit onaylı cihazlarını 2015 başındaki CES teknoloji fuarında tanıtmaları bekleniyor.
Bir başka yaklaşıma göre, Apple firması HomeKit'i devreye almak için sisteme bağlı çalışacağı tahmin edilen Apple Watch'un çıkmasını bekliyor. Biz biraz daha bekleyeduralım, siz o arada yeni iPad ve iMac'lerle ilgili bilgileri almak için linki takip edebilirsiniz.
The post Apple'ın HomeKit Platformu 2015'de Hazır Olacak appeared first on Silikon Vadisi TV.
Son Dakika › Teknoloji › Apple'ın Homekit Platformu 2015'de Hazır Olacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.