Selfie'cileri Bu Kez Avm'ye Tırmandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Selfie'cileri Bu Kez Avm'ye Tırmandı

Selfie\'cileri Bu Kez Avm\'ye Tırmandı
15.12.2015 11:24

Yapımı devam eden Yavuz Sultan Selim Köprüsü'ne tırmanmalarıyla konuşulan 2 arkadaş, bu kez de selfie için bir AVM'nin tepesine çıktı.


Yapımı devam eden Yavuz Sultan Selim Köprüsü'ne tırmanmalarıyla konuşulan 2 arkadaş, bu kez de selfie için bir AVM'nin tepesine çıktı. Geçtiğimiz ay, İstanbul'da yapımı devam eden Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün inşaatına gizlice girerek yaklaşık 350 metre yüksekliğe çıkan macera tutkunu Pavel Smirnov ile Özcan İpar, tehlikeli anlarını kameraya kaydederek sosyal medyadan duyurmuştu. Pavel Smirnov, bu kez başka bir arkadaşıyla İstanbul'un Anadolu yakasında yer alan Akasya AVM'nin tepesine çıktı. Tehlikeli selfie çekimlerini kendine hobi edinen 2 kafadar, yaklaşık 150 metreden poz verdi. Macera tutkunu gençlerin görüntülerini ise Show Haber yayınladı.

Kaynak: Milliyet.com.tr

Son Dakika Yaşam Selfie'cileri Bu Kez Avm'ye Tırmandı - Son Dakika


Advertisement