Şanlıurfa'da, 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında öğretmenlerin katılımıyla Satranç Turnuvası düzenlendi.
İl Milli Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu ile Şanlıurfa Satranç İl Temsilciliği'nin işbirliğinde yapılan turnuva ilgi gördü.
Kentteki çeşitli okullarda görev yapan 65 öğretmenin katılımıyla düzenlenen turnuvada, dereceye giren öğretmenler ödüllendirildi.
İl Milli Eğitim Müdürü Ahmet Pala, turnuvanın ödül töreninde yaptığı konuşmada, organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği geçen eğitim çalışanlarına teşekkür etti.
Öğretmenlerin okul dışında da sosyal aktivitelerde bulunduğunu dile getiren Pala, benzer etkinlikleri artırmayı planladıklarını kaydetti.
Müsabakalar sonucunda birinci Mustafa Emrah Aydın, ikinci Ayhan Alpaslan üçüncü ise Ali Serhat Bahadır oldu.
Muhabir: Rauf Maltaş
Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › 24 Kasım Öğretmenler Günü'ne Doğru - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.