Abdullah Gül Üniversitesi Gençlik ve Spor Kulübü (AGÜ Spor) Başkanı Ömer Yağmur, Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi Spor Toto play-off finali ikinci maçında Galatasaray Odeabank'ı mağlup ederek, seriyi 1-1'e getirmeyi hedeflediklerini söyledi.
Yağmur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, play-off final serisi ilk maçında Galatasaray Odeabank'a 70-48 yenildiklerini hatırlattı.
Final serisine galibiyetle başlamayı çok istediklerini ancak bunu gerçekleştiremediklerini anlatan Yağmur, şöyle konuştu:
"Maça iyi başladık ama devamını getiremedik. Sonuçta güçlü bir takımla oynuyoruz. Ancak seri hala devam ediyor. İkinci maçta Galatasaray Odeabank'ı mağlup ederek, seriyi 1-1'e getirmeyi hedefliyoruz. Takımımıza güveniyoruz moral bozmadan ikinci maçımıza çıkacağız. İnşallah Kayseri'ye galibiyetle döneriz."
Galatasaray Odeabank-Abdullah Gül Üniversitesi maçı, Abdi İpekçi Spor Salonu'nda yarın saat 18.00'de başlayacak.
Son Dakika › Yerel › Agü Spor Seride Eşitlik İstiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.