Ahlat Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, kaymakamlığın girişimleri sonucu, yeni hizmet binasına taşındı.
Ahlat İlçe Milli Eğitim Müdürü Mutluk Özden, eski kültür merkezinde faaliyet gösterecek Ahlat Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünü ziyaret ederek, oluşturulan birim ve sınıflarda incelemelerde bulundu.
Merkezin yeni hizmet binasında çok yönlü kurslar açarak faaliyetlerini sürdüreceğini kaydeden Özden, şöyle devam etti:
"Halk eğitim merkezimizin önceki hizmet binası çok küçüktü. İstenilen düzeyde faaliyet gösteremiyor ve yer olmayışından dolayı planlanan kurslar açılamıyordu. Bu yıl sayın Kaymakamımız Bülent Tekbıyıkoğlu'nun girişimleri sonucu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze tahsis edilen eski kültür merkezi binasına yerleşme çalışmaları tamamlandı. İnşallah bu yıl çok daha verimli ve halka yönelik birçok kursla faaliyetlerimiz sürecek."
Son Dakika › Yerel › Ahlat Halk Eğitim Merkezi Yeni Binasında - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.