Aksaray Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi öğrencileri İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal'ı makamında ziyaret etti.
Kartal, ziyarette yaptığı konuşmada, okul atletizm takımının Özel Sporcular Spor Federasyonu tarafından yapılan bölge atletizm şampiyonalarında birinci olmasından dolayı mutluluk duyduğunu söyledi.
Sporcuların Türkiye şampiyonasında Aksaray'ı en iyi şekilde temsil edeceğine inandığını aktaran Kartal, "Öğrencilerimizin elde ettiği başarıdan dolayı hepsini kutluyorum. İnşallah Adana'da yapılacak Türkiye şampiyonasından da birincilikle dönecekler. Kendilerine başarılar diliyorum." diye konuştu.
Konuşmanın ardından İl Müdürü Kartal öğrencilerle ile sohbet etti.
Ziyarete, okul müdürü Rahmi Sinankılı, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Son Dakika › Yerel › Aksaray'da Öğrencilerden Kartal'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.