Aliağa Belediye Başkanı Oğuz: "İlçemizin Her Noktasına Hizmet Götürüyoruz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aliağa Belediye Başkanı Oğuz: "İlçemizin Her Noktasına Hizmet Götürüyoruz"

01.02.2012 15:48

Aliağa Belediye Başkanı Turgut Oğuz, ilçenin her noktasına hizmet götürdüklerini bildirdi.

Aliağa Belediye Başkanı Turgut Oğuz, ilçenin her noktasına hizmet götürdüklerini bildirdi.

Oğuz, yaptığı yazılı açıklamada, Aliağa'nın her semtinde çağdaş yaşam koşulları sunmak için hizmet seferberliği başlattıklarını belirtti.

Yıllardır konuşulan altyapı hizmetlerini hayata geçirdiklerini ifade eden Oğuz, şunları kaydetti:

"İlçemizin her noktasına hizmet götürüyoruz. Siteler Mahallesi'nde çok hızlı yapılaşma var. Hızlı yapılaşmayla yurttaşlarımızın altyapı sorunuyla karşılaşmaması için yoğun caba harcıyoruz. Öncelikle muhtarlık binasını bu bölgeye taşıdık. Bataklık ve sazlıklarla dolu alana, şu anda 5 bin 601 metrekarelik park yapılıyor. Mahallenin ortasından geçen Değirmen Dere, ıslah edildi. Bölgede bulunan ilköğretim ve teknik lise olmak üzere iki okulun çevre düzenlemesine yardımcı olduk. Bölgede park ve kaldırım gibi ihtiyaçların çözüme yönelik çalışmalarımız devam ediyor. Her zaman yanımızda olan İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne de Aliağa'ya hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum."

- İZMİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Aliağa Belediye Başkanı Oğuz: 'İlçemizin Her Noktasına Hizmet Götürüyoruz' - Son Dakika


Advertisement