Aliağa'da Endoskopi ve Kemoterapi Ünitesi Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aliağa'da Endoskopi ve Kemoterapi Ünitesi Hizmete Girdi

Aliağa\'da Endoskopi ve Kemoterapi Ünitesi Hizmete Girdi
28.02.2015 17:24

İzmir’in Aliağa ilçesinde, kanser hastalarının tedavisinde kullanılmak üzere kemoterapi ünitesi ile sindirim sistemi hastalıklarının teşhisinde kullanılan endoskopi ünitesi, Aliağa Devlet Hastanesi’nde hizmete girdi.

İzmir'in Aliağa ilçesinde, kanser hastalarının tedavisinde kullanılmak üzere kemoterapi ünitesi ile sindirim sistemi hastalıklarının teşhisinde kullanılan endoskopi ünitesi, Aliağa Devlet Hastanesi'nde hizmete girdi.

Aliağa Devlet Hastanesi'nde, kemoterapi ünitesi ile endoskopi ünitesi hizmete girdi. Cihazların Aliağa'da bulunmaması nedeniyle İzmir'de gitmek zorunda kalan vatandaşlar, cihazların alınmasıyla rahat bir nefes aldı. - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Aliağa'da Endoskopi ve Kemoterapi Ünitesi Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement