İzmir'in Aliağa ilçesinde, kanser hastalarının tedavisinde kullanılmak üzere kemoterapi ünitesi ile sindirim sistemi hastalıklarının teşhisinde kullanılan endoskopi ünitesi, Aliağa Devlet Hastanesi'nde hizmete girdi.
Aliağa Devlet Hastanesi'nde, kemoterapi ünitesi ile endoskopi ünitesi hizmete girdi. Cihazların Aliağa'da bulunmaması nedeniyle İzmir'de gitmek zorunda kalan vatandaşlar, cihazların alınmasıyla rahat bir nefes aldı. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Aliağa'da Endoskopi ve Kemoterapi Ünitesi Hizmete Girdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.