
Eskişehir'de yaşlı adam aldığı alkol nedeniyle sızıp kaldırım üzerinde saatlerce yatarken, insanlar umursamadan yanından geçip gitti.
Kentin yoğun olduğu Sivrihisar-1 Caddesi'nde kaldırımda yatan vatandaşın ayağa kalkmaya bile mecali olmadığı görüldü. Çevre esnafının alkollü olduğunu söylediği şahsa kimsenin yardım etmemesi dikkat çekti. Çevre esnafı, yaşlı adamın birkaç gündür o civarda olduğunu, daha önce kendisini hiç görmediklerini belirtti. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Alkolden kaldırım üzerinde sızıp kaldı, kimse umursamadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.