AK Parti Altıeylül Belediye Başkanlığına seçilen Zekai Kafaoğlu ve meclis üyeleri, mazbatalarını aldı.
Balıkesir Adliyesi'nden mazbatasını alan Kafaoğlu, seçim döneminin bittiğini belirterek, tüm Altıeylül sakinlerinin Belediye Başkanı olduğu söyledi. İlk icraatları olarak Altıeylül Belediyesi'nin tüzel kişilik kazanması için işlemleri başlatacaklarını ifade eden Kafaoğlu, şunları kaydetti:
"Şuan itibariyle belediye meclis üyelerimizle beraber resmi olarak mazbatalarımızı almış bulunmaktayız. Altıeylül için, Balıkesir için ve ülkemiz için hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum. Bu seçim döneminde bizlerle beraber emek veren, çalışan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum, bu zafer onlarındır. Bir olunca beraber olunca hep beraber Altıeylül olduk, hep beraber Balıkesir olduk. Halkımız bizi mahçup etmedi. Şimdi vatandaşlar tabi bize büyük bir sorumluluk yüklediler. Bundan sonra hiç zaman kaybetmeden, kolları sıvayacağız ve Altıeyül için hizmetler vermeye başlayacağız. Büyük ihtimal yarın makamımıza oturmuş olacağız. Seçim dönemi bitti, biz oy verenin de, vermeyenin de belediye başkanıyız. Herkese adil olarak hizmet edeceğiz." - Balıkesir
Son Dakika › Yerel › Altıeylül Belediye Başkanlığına Seçilen Kafaoğlu, Mazbatasını Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.