Eceabat Kemalpaşa Anaokulu öğrencileri, anneleri için program hazırladı.
Anaokulu bahçesinde gerçekleştirilen programda öğrenciler, anneleri için hazırladıkları şarkılı oyunlarını sahneledi, şiirlerini okudu.
Okul Müdürü Yeliz Kalkan, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün, "Beni de bir ana doğurmadı mı- Türk anaları daha nice Mustafa Kemal'ler doğurur" sözünü hatırlatarak, "İnsanlığa nice değerli insanlar kazandırmış değerli annelerimizin anneler gününü kutluyorum" dedi.
Daha sonra programa katılan Eceabat Kaymakamı Mehmet Akçay, Belediye Başkanı Kemal Dokuz ve protokol üyeleri, çocukların anneleriyle hazırladığı kermesi ziyaret etti. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Anaokulu Öğrencilerinden Annelere Özel Program - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.