Gaziantep'in Araban ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Özdemir, Kurban Bayramı münasebetiyle kutlama mesajı yayımladı.
Bayram günlerinin; dayanışma ruhunun, kardeşliğin, fedakarlığın doruk noktaya çıktığı sevinç günleri olduğunu belirten Başkan Özdemir, "Bayramlar, toplumun tüm katmanları arasındaki bağları güçlendirerek gelecek için bizlere umut kaynağı olan, milli ve manevi değerlerimizin daha yoğun yaşandığı günlerdir. Millet olarak, birbiri ardına gelen üzücü olaylara rağmen, milli birlik ve bütünlüğümüzü en güzel şekilde yaşadığımız şu günlerde, şehit ailelerinin acısını yüreğimizde hissediyor ve paylaşıyoruz. Yaşanan acı olaylar karşısında milletimizin ortaya koyduğu birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhu, toplumsal dayanışma ve yardımlaşma olgusu bizleri birbirimize kenetleyen yüce değerlerimizdir. Öncelikle yurt dışında ve ülkemizin her bölgesinde yaşayan değerli Arabanlı hemşehrilerimin, tüm Türk halkının Kurban Bayramı'nı kutlar, sağlık, başarı ve huzur getirmesini diliyorum" dedi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Araban Belediye Başkanı Özdemir'in Bayram Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.