Ardahan'da Kaymakamlar Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ardahan'da Kaymakamlar Toplantısı Yapıldı

Ardahan\'da Kaymakamlar Toplantısı Yapıldı
06.02.2013 10:15

Kaymakamlar toplantısı Vali Seyfettin Azizoğlu'nun başkanlığında valilik toplantı salonunda yapıldı.

Kaymakamlar toplantısı Vali Seyfettin Azizoğlu'nun başkanlığında valilik toplantı salonunda yapıldı.

Azizoğlu, toplantıda yaptığı konuşmada, yatırımların ilde ve ilçede verimli geçmesi için herkesin üzerine düşen görevi yapmasının önemli olduğunu vurguladı.

Özellikle hayvancılık konusuna değinen Azizoğlu, başta hayvancılık olmak üzere ilçelerde yapılacak olan projelerin takip edilmesini istedi.

Vali Seyfettin

Azizoğlu, başkanlığında Valilik toplantı salonunda yapılan toplantıya Vali Yardımcısı Kadir Taner Eser, ilçe kaymakamları ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mete Özdemir'de katıldı. - ARDAHAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ardahan'da Kaymakamlar Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement