Bağlıca Köyünde Kuduz Karantinası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bağlıca Köyünde Kuduz Karantinası

16.05.2012 14:48

Sarıgöl'e bağlı Bağlıca köyü, kuduz vakası nedeniyle, karantina altına alındı.

Sarıgöl'e bağlı Bağlıca köyü, kuduz vakası nedeniyle, karantina altına alındı.

Sarıgöl Kaymakamı Adem Uslu, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu tarafından köyün 6 ay süreyle karantina altına alındığını bildirdi.

Uslu, "Bağlı Bağlıca Köyünde bundan 10-15 gün önce baba ve oğlu Sarıgöl Devlet Hastanesine gelerek, köpek ısırması nedeniyle kuduz aşısı olmuş. Sarıgöl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nce 10 gün süreyle gözlem altına alınan köpek ölünce Bornova Veteriner Araştırma Enstitüsü'ne gönderilmiş. Köpeğin kuduz olduğu yönündeki rapor üzerine, Bağlıca'da idari ve fenni tedbirler alınmasına başlandı. Köye 6 ay süreli hayvan ve hayvan ürünlerinin giriş ve çıkışları yasaklandı. Köydeki aşılanmamış köpeklerin de kuduz aşıları yapılmasına başlanacak. Bu arada köyün giriş ve çıkışlarına uyarıca levhalar ile sarı bayrak asılacak" dedi.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bağlıca Köyünde Kuduz Karantinası - Son Dakika


Advertisement