Edirne'nin Uzunköprü Belediye Başkanı Enis İşbilen, Türkiye Tekvando şampiyonasında 3'üncü olan Ayşe Asma'yı cumhuriyet altını ile ödüllendirdi.
Edinilen bilgiye göre Tekvandocu Ayşe Asma geçtiğimiz aylarda düzenlenen Türkiye Tekvando şampiyonasında 3'üncü olmuştu. Uzunköprü Belediye Meclisi Haziran ayı olağan meclis toplantısında Asma'yı cumhuriyet altını ile ödüllendirme kararı almıştı. Belediye Başkanı Enis İşbilen makamında kendisini ziyaret eden Asma'yı altınla ödüllendirdi. Genç sporcuya spor hayatında başarılar dileyen İşbilen, "Başarılı kızımızı biz de belediye olarak ödüllendiriyoruz. İnşallah daha büyük başarılara imza atarak ilçemizi temsil eder." dedi.
14.07.2012 20: 30: 55
TSI
NNNN
Son Dakika › Yerel › Başkan İşbilen Türkiye 3'üncüsü Tekvandocuyu Ödüllendirdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.