Bitlis'in Adilcevaz Belediye Başkanvekili Şenay Beşkardeş, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla mesaj yayımladı.
Belediye Başkanvekili Şenay Beşkardeş, yayımladığı mesajında, kazancın en hayırlısının emekle kazınılan kazanç olduğunu ifade ederek, "Türk kültüründe emek kutsallığı herkesçe bilinen bir gerçektir. Ülkemizin gelişmesinde ve kalkınmasında en büyük pay emek sahibi çalışanlarımızındır. 1 Mayıs, işçilerin birlik ve beraberlik içinde demokratik ve sosyal haklarına sahip çıkmalarının göstergesidir. Hayatta kazanılabilecek en helal parayı kazanma saadetine malik olan tüm işçilerimizin 1 Mayıs İşçi Bayramı'nı en samimi duygularla kutluyorum" dedi. - BİTLİS
Son Dakika › Yerel › Başkanvekili Beşkardeş'ten 1 Mayıs Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.