Türkiye Kadınlar Basketbol İkinci Ligi'nde İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni 83-72 yenen Mersin Üniversitesi'nde (MEÜ) galibiyet sevinci yaşanıyor.
MEÜ Basın Bürosundan yapılan yazılı açıklamaya göre, ligin ikinci devresine üst üste galibiyetler alan Mersin Üniversitesi, İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni de geçerek yükselişini sürdürdü.
Edip Buran Spor Salonundaki mücadelede ilk yarıyı 35-38 geride kapatan Mersin Üniversitesi, çekişmeli geçen maçta özellikle Susan Lester'in sergilediği performans ile maçı 83-72 kazandı.
Mersin Üniversitesi, böylelikle ligde aldığı 6 galibiyet sonrasında topladığı 18 puanla 6'ncı sıraya yerleşti.
- MERSİN
Son Dakika › Yerel › Basketbol -Mersin Üniversitesi'nde Galibiyet Sevinci - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.