Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ait çelenk Atatürk Anıtı'nda unuttu.
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğü geçtiğimiz pazartesi günü 2024-2025 eğitim-öğretim yılı dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk bıraktı. Çelenk o günden bu yana hala Atatürk Anıtı dururken, vatandaşlar çelenkin çalınmasından endişeleniyorlar. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Çelenk Atatürk Anıtı'nda Unutuldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.