Bilecik'in yeni valisi Süleyman Elban oldu.
İçişleri Bakanlığı tarafından hazırlanan Valiler Kararnamesi Resmi Gazete'de yayınlanarak yürürlüğe girdi. Bu kararnameye göre Bilecik Vali Ahmet Hamdi Nayir Kütahya Valiliği'ne atanırken, Bilecik Valiliği'ne ise; İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdür Yardımcısı Süleyman Elban getirildi. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Bilecik'in Yeni Valisi Süleyman Elban Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.