Bitlis'te 38. Van Bölge Eczacılar Odası Temsilciliği Açılış Töreni - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bitlis'te 38. Van Bölge Eczacılar Odası Temsilciliği Açılış Töreni

Bitlis\'te 38. Van Bölge Eczacılar Odası Temsilciliği Açılış Töreni
15.09.2012 18:31

Bitlis'te 38'nci Van Bölge Eczacı Odası İl Temsilciliği'nin yeni hizmet ofisi açılışı yapıldı.

Bitlis'te 38'nci Van Bölge Eczacı Odası İl Temsilciliği'nin yeni hizmet ofisi açılışı yapıldı.

Beşminare Mahallesi Ahmet Eren Bulvarı üzerindeki temsilciliğin açılış törenine Bitlis İl Sağlık Müdürü Şevki Erkal ve Van Eczacı Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Murat Keçecioğlu katıldı. Açılışta bir konuşma yapan Keçecioğlu, odalarının 1996 yılında Van, Bitlis ve Hakkari illerini kapsayarak açıldığını ifade etti. Keçecioğlu, "Daha önce Bitlis'teki eczacılarımıza yakışmayan küçük bir yerde hizmet veriyorduk. Bitlisli eczacılarımızın teşvik ve destekleri ile bugün burada daha geniş bir hizmet binasının açılışını yapıyoruz. Bilindiği üzere 2012 yılında Türkiye Eczacılar Birliği ve Sosyal Güvenlik Kurumu arasında yapılan protokolde sıralı dağıtıma tabi ilaçlar vardı. Bu ilaçlar üyelerimiz arasında eşit periyotlarla dağıtılıyordu. Bunun için de temsilcilik binasına ihtiyacımız vardı. Globalleşen dünyada temsilciler kendi işleri ile uğraşabiliyorlar. Bu sektörde daha fazla verim alabilmek ve hizmet edebilmek için temsilciliklerin olması gerekiyor. Ülkemizde 81 ilde 54 eczacı odası var. Doğu ve Güneydoğu'daki odalarda üye sayısı az olduğundan 3 il toplanıp bir oda oluşturabiliyoruz" şeklinde konuştu.

Açılıştan sonra eczacılara ve kalfalarına üye olduklarından dolayı katılım sertifikası verildi. - BİTLİS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bitlis'te 38. Van Bölge Eczacılar Odası Temsilciliği Açılış Töreni - Son Dakika


Advertisement