Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, tayini çıkan İlçe Jandarma Bölük Komutanı Necmettin Tetik Burhaniye Belediye Başkanı Fikret Akova'yı makamında ziyaret etti.
Komutan Tetik, Adıyaman'a atanmasının ardından ilçede veda ziyaretlerine başladı. Başkanlık makamında, Komutan Necmettin Tetik ile sohbet eden Akova, Tetik' e katkılarından ötürü bir plaket verdi. Tetik' de, Başkan Akova'ya teşekkür etti. İlçedeki görevini tamamladığını anlatan Tetik" Burada bulunmaktan ve görev yapmaktan büyük onur ve gurur duydum. Sizleri ve ilçeyİ özleyeceğim" dedi. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Burhaniye'de Jandarma Komutanı Veda Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.