19 Eylül gününün bütün yurtta Atatürk'e gazilik unvanının verilişinin yıldönümü ve Gaziler Günü olarak kutlanması nedeniyle bir mesaj yayınlayan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu bütün gazilerin Gaziler Günü'nü kutladı.
Başkan Karaosmanoğlu açıklamasında şehitlik ve gazilik makamının kültürümüzde ve inancımızda çok önemli bir yere sahip olduğunu kaydederek," Her bir askerimiz bu onura ve yüce rütbeye kavuşmak gayesiyle vatanı, milleti, bayrağı, dini kısacası bütün kutsal değerleri için gerektiğinde canını gözünü kırpmadan feda eder. Ülkemizin birliği, bütünlüğü ve dirliği için en değerli varlığı olan canını vermekten çekinmeyen gazi ve şehitlerimize çok şey borçluyuz" dedi.Tarihimiz 'kahramanlık zaferleriyle' dolu olduğunu ifade eden Başkan Karaosmanoğlu, "İşte bu zaferleri şehit ve gazilerimize borçluyuz. Düğüne gider gibi askere giden gençlerimizin; 'ölürsek şehit, kalırsak gazi' düsturuyla yarattığı destanlar dünyaya örnek olmuştur. Destanlar yaratan şehit ve gazilerimizin her biri tek tek onur abidemizdir. Bugün Kore'de, Kıbrıs'ta, terörle mücadelede kahramanca savaşmış, canını ortaya koymuş o kahramanları saygıyla yad ediyoruz. Şehitlerimizi rahmetle anıyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz" dedi. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.