Çay Belediyesi, 4 adet 38 kişilik, 2 adet 17 kişilik otobüs alarak araç filosunu genişletti.
Belediye Başkanı Ali Yakut, yeni alınan otobüsler için düzenlenen törende yaptığı konuşmada, yaptıkları incelemeler sonunda Çay-Afyonkarahisar hattında toplu taşıma yapan mevcut otobüslerin yetersiz kaldığını kaydetti.
Halktan gelen talepleri de değerlendirerek 6 yeni otobüs aldıklarını ifade eden Yakut, şöyle konuştu:
"Çay, hızla büyüyen ve gelişen bir ilçe. Bu büyüme ve gelişme hızına yetişebilmek, vatandaşlarımıza daha iyi hizmet götürebilmek için Devlet Malzeme Ofisi'nden 4 adet 38 kişilik, 2 adet 17 kişilik olmak üzere 6 adet otobüsü alarak araç filomuza dahil ettik. Artık vatandaşlarımız daha rahat seyahat edebilecekler. Halkımızın hizmetine sunulacak olan yeni otobüslerimiz hayırlı olsun."
- AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › Çay Belediyesine Yeni Otobüs Alımı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.