PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'un Basın Sözcüsü Halil İbrahim Tepe, "Son 2 haftada aldığımız galibiyetleri seriye dönüştürmek istiyoruz" dedi.
Tepe, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sarı-yeşilli ekipte son iki maçta alınan galibiyetler dolayısıyla moral ve motivasyonun üst seviyede olduğunu ifade etti.
Şanlıurfaspor'un hafta sonu oynadığı Ankaragücü maçından 3-2 galip ayrıldığını hatırlatan Tepe, şunları kaydetti:
"Zorlu bir maçtı. Genç bir takımla mücadele ettik. Üst düzey futbol ortaya koyan rakibimizin karşısında maçı çevirmesini bildik. Takımımız her geçen gün daha iyiye gidiyor. Camia olarak başarıyı sürdürmek istiyoruz. Son 2 haftada aldığımız galibiyetleri seriye dönüştürmek istiyoruz. Gelecek hafta yapacağımız Buca maçından da 3 puanla dönmeye çalışacağız."
Muhabir: Rauf Maltaş/ Mehmet Güldaş
Yayıncı: İsmail Fidan - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › 'Ceylanlar' Galibiyet Serisini Sürdürmek İstiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.