Denizlispor'da Olağanüstü Genel Kurula Doğru - Son Dakika
Son Dakika Logo

Denizlispor'da Olağanüstü Genel Kurula Doğru

17.07.2012 17:26

Denizli Bölgesel Amatör Lig'de yer alan Konakspor'un başkanı iş adamı Süleyman Urkay, Bank Asya 1.Lig ekiplerinden Denizlispor'a başkan adaylığını açıkladı.

Denizli Bölgesel Amatör Lig'de yer alan Konakspor'un başkanı iş adamı Süleyman Urkay, Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Denizlispor'a başkan adaylığını açıkladı.

Denizlispor'un 19 Temmuz'da yapılacak olağanüstü genel kurulunda başkan adayı olacağını belirten Süleyman Urkay, Denizlispor'un yönetimine talip olduklarını, bu görevin ağırlığı ve sorumluluğun bilincinde olduklarını ifade etti.

Denizlispor'un zor günler geçirdiğini ancak kulübün büyük bir değer olduğunu vurgulayan Urkay, "Denizlililer de bu değere hep inanmış ve sahip çıkmışlardır. Bundan sonra da öyle olacaktır. Amacımız şeffaf, katılımcı, yenilikçi, Türkiye ve dünya sporuna fair play adına güzel değerler katan, kurumsal, kendi kendine yeten, hedefleri ve hayalleri büyük olan bir Denizlispor oluşturmak" dedi.

Urkay, "Denizlispor'u seviyorum" ve "Denizlisporuma sahip çıkıyorum" adlı kampanyaları başlatarak yeni bir heyecan ve sinerji oluşturacaklarını dile getirerek, seçilmesi halinde kulübün aylık bilançolarını yayımlayacaklarını, sosyal tesisleri halka açacaklarını, önceki yönetim kurulu üyeleriyle sürekli istişare içerisinde bulunacaklarını söyledi.

Urkay, göreve geldiklerinde teknik direktör ve futbolcu transferlerini kısa sürede tamamlayacaklarını söyledi

Muhabir: İbrahim Süzer/ Seyhan Kurtman

Yayıncı: Ramazan Ercan - DENİZLİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Denizlispor'da Olağanüstü Genel Kurula Doğru - Son Dakika


Advertisement