Diyarbakır'da Yenişehir Belediyesi bünyesindeki Kadın Eğitim ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi (EPİ-DEM) tarafından gözleme evi açıldı.
Mervani Parkında, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Dayanışma ve Mücadele Günü etkinlikleri kapsamında hizmete giren gözlem evinin açılışına, Yenişehir Belediye Başkanı Selim Kurbanoğlu, EPİ-DEM çalışanları ve belediye kadın meclis üyeleri katıldı.
Yapılan konuşmaların ardından gözlem evinin açılışı yapıldı. - Diyarbakır
Son Dakika › Yerel › Diyarbakır'da Kadın Gözleme Evi Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.