Diyarbakırlı güreşçiler, kente 2 madalya ile döndü.
Muş'un ev sahipliği yaptığı bölge şampiyonasında 17 ve 18 yaş gruplarındaki öğrenciler mücadele ederken, Diyarbakırlı sporcular, bronz madalyaların sahibi oldu. Diyarbakır Ticaret Lisesi'nden Ferhat Arı 74 kiloda, Çermik Çok Programlı Lisesi'nden Ufuk Aküzüm de 96 kiloda üçüncü olarak kente madalya kazandırdı. Diyarbakır Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü güreş antrenörü Serdar Dayan, elde edilen madalyalardan dolayı mutlu olduklarını söyledi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Diyarbakırlı Güreşçilerden Çifte Madalya - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.