Doktorlar Tokaç Bebek İçin Seferber Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Doktorlar Tokaç Bebek İçin Seferber Oldu

Doktorlar Tokaç Bebek İçin Seferber Oldu
04.02.2012 14:42

Antalya'nın Alanya ilçesinde özel bir hastanede dünyaya gelen kız bebek, şeker eksikliği nedeniyle Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde özel bir hastanede dünyaya gelen kız bebek, şeker eksikliği nedeniyle Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı.

Edinelen bilgiye göre, Alanya'da Fatma Tokaç Özel Anadolu Hastanesi'nde bir kız bebek dünyaya getirdi. Yapılan kontrolde şeker yetmezliği tespit edilen ve adı henüz konmayan bebeğin Alanya Devlet Hastanesi yeni doğan sevk edilmesi kararlaştırıldı. Küveze alınarak ambulansa konulan bebek, Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

Tokaç bebeğin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Doktorlar Tokaç Bebek İçin Seferber Oldu - Son Dakika


Advertisement