Döşemealtı Belediyesi, altyapısı tamamlanan yollarda sıcak asfalt kaplama çalışmalarına devam ediyor.
Çalışmaları yerinde inceleyen Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, yaptığı açıklamada, son bir ayda 10 kilometre sıcak asfalt çalışması yaptıklarını söyledi.
"Asfaltsız tek bir yolumuz kalmayacak" sloganıyla çalışmaları aralıksız sürdürdüklerini anlatan Tursun, "Altyapı ve üstyapıda ciddi mesafeler aldık. Öz kaynaklarımızı ve zamanımızı en iyi şekilde kullanarak gücümüzün yettiğince vatandaşımıza hizmet götürmeye gayret ediyoruz" diye konuştu.
Başkan Tursun, hedeflerinin geçmişin güzelliğini modern hayatın çizgisiyle buluşturmak ve gelecek nesillere modern, yaşanılabilir bir ilçe bırakmak olduğunu kaydetti.
- ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Döşemealtı'nda Asfaltlama Çalışmaları Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.