Düzce'de Elektronik Su Sayaçları Çalışması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce'de Elektronik Su Sayaçları Çalışması

27.12.2015 13:23

Düzce Belediyesi tarafından gerçekleştirilen elektronik su sayacına geçiş uygulamasının devam ettiği bildirildi.

Düzce Belediyesi tarafından gerçekleştirilen elektronik su sayacına geçiş uygulamasının devam ettiği bildirildi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, yaklaşık bir ay önce uygulamaya konulan Ön Ödemeli Elektronik Kartlı Su Sayaçları'na 700 başvuru yapıldığı belirtildi.

Açıklamada, elektronik sayaçların su tasarrufu ve su kullanım bedeli konusunda ekonomik olduğu kaydedilerek, yeni sistemde su faturalarında ortalama yüzde 16 indirim sağlandığı ifade edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Düzce'de Elektronik Su Sayaçları Çalışması - Son Dakika


Advertisement