Düzce'de Okullararası Halter Şampiyonası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce'de Okullararası Halter Şampiyonası

14.01.2014 12:08  Güncelleme: 12:09

GHSİM ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ortaklaşa düzenlenen şampiyona sona erdi.

Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü (GHSİM) ile İl Milli Eğitim Müdürlüğünün ortaklaşa düzenlediği Okullararası Halter şampiyonası sona erdi.

Yetiştirme Yurdu Spor Salonunda gerçekleştirilen şampiyonanın Yıldız kızlar kategorisinde 40 kilogram'da Çakırlar Ortaokulundan Buse İlhan birinci olurken, 53 kilogram'da Yeni Mahalle Ortaokulundan Nuray Levent, yıldız erkeklerde ise 45 kilogramda Yeni Mahalle Ortaokulundan Burak Tavlı birinciliği elde etti.

Genç kızlarda 48 kilogramda Farabi Anadolu Lisesinden Melike Koç, 44 kilogram'da Kız Meslek Lisesinden Tuğçe İlhan,  Genç erkekler kategorisinde 62 kilogram'da Akçakoca Turizm Otelcilik Meslek Lisesinden Mücahit Levent, 69 kilogram'da Endüstri Meslek Lisesinden Alpercan Durmaz, 85 kiloda ise Oktay Sezgin birinci oldu.

Müsabakalar sonunda dereceye giren sporculara ödüllerini GHSİM vekili Cahit Demir ve Yetiştirme Yurdu Müdürü Süleyman Alan verdi.

Kilolarında dereceye giren sporculardan Buse İlhan, Nuray Levent, Burak Tavlı, Uğur Pural, Tuğçe İlhan, Melike Koç, Mücahit Levent ve Alpercan Durmaz, 11-16 Mart tarihleri arasında Şanlıurfa'da yapılacak olan Okullararası Türkiye Şampiyonasında Düzce'yi temsil edecek. - Düzce

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Düzce'de Okullararası Halter Şampiyonası - Son Dakika


Advertisement