Edremit Lisesi Öğrencileri Örnek Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Edremit Lisesi Öğrencileri Örnek Oldu

Edremit Lisesi Öğrencileri Örnek Oldu
22.11.2012 18:10

Balıkesir'in Edremit Lisesi öğrenci, öğretmen ve velileri düzenlenen organizasyonla Kızılay'a üçüncü kez kan bağışında bulunabilmenin mutluluğunu yaşadılar.

Balıkesir'in Edremit Lisesi öğrenci, öğretmen ve velileri düzenlenen organizasyonla Kızılay'a üçüncü kez kan bağışında bulunabilmenin mutluluğunu yaşadılar.

Kulüp Rehber Öğretmeni Ramazan Yaşar, kan bağışının önemini belirterek bugün verilen kanlarının yarınlarda hayatlar kurtaracağının bilinmesini ve bir gün herkesin kan ihtiyacı olabileceğini belirtti.

Kan merkezi yetkilileri ise, kendini sağlıklı hisseden herkesin kan bağışında bulunabileceğini, 18 ile 65

yaşı arasındaki bir erkeğin yılda 4 kez, kadınların ise 3 kez kan bağışında bulunabileceklerini söyledi. (BT)

22.11.2012 17: 43: 53

TSI

NNNN - BALIKESİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Edremit Lisesi Öğrencileri Örnek Oldu - Son Dakika


Advertisement