Emniyet Müdürü Aydın'dan İl Genel Meclisi'ne Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emniyet Müdürü Aydın'dan İl Genel Meclisi'ne Ziyaret

22.11.2012 14:48

Emniyet Müdürü Ömer Aydın, İl Genel Meclisi Başkanı Menderes Karaduman'ı ziyaret etti.

Emniyet Müdürü Ömer Aydın, İl Genel Meclisi Başkanı Menderes Karaduman'ı ziyaret etti.

İl Genel Meclisi'nden yapılan açıklamaya göre, Karaduman ve Aydın ziyarette görev alanları ile ilgili konularda karşılıklı görüş alışverişinde bulundu. Karaduman daha sonra Aydın'ı, 2013 mali yılı bütçe çalışmalarının yapıldığı meclis genel kuruluna davet etti.

Emniyet Müdürü Aydın, meclis üyelerine hitaben yaptığı konuşmada, Gaziantep'in büyük bir kent olduğunu dile getirdi. Kentte yeni polis merkezlerine ihtiyaç olduğunu ifade eden Aydın, Mobese sistemine de yeni kamera ilave edilmesi gerektiğini kaydetti.

Muhabir: Orhan Çiçek

Yayıncı: Ahmet Caner Baysal - GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Emniyet Müdürü Aydın'dan İl Genel Meclisi'ne Ziyaret - Son Dakika


Advertisement