Emniyet Teşkilatı'nın 167. Kuruluş yıldönümü etkinlikleri kapsamında düzenlenen Sivas Emniyet Müdürlüğü Şubeler Arası Voleybol Turnuvası'nın final karşılaşması oynanıldı.
Sivas Polis Meslek Yüksekokulu Spor (PMYO) Salonu'nda oynanılan maçta, Lojistik Şube Müdürlüğü ile Koruma Şube Müdürlüğü karşı karşıya geldi. Çekişmeli geçen maçı Lojistik Şube Müdürlüğü 2-1 kazanarak şampiyon oldu. Turnuva hakkında bilgiler veren Sivas Emniyet Müdürü Ahmet Kemal Seyhan, "Teşkilatımızın kuruluşunun 167. yıldönümü etkinlikleri kapsamında voleybol turnuvası düzenledik. Bu turnuvayı Lojistik Şube Müdürlüğümüz kazandı. Kazanan arkadaşlarımızı kutluyorum" dedi.
Karşılaşmayı, Ahmet Kemal Seyhan ve Sivas PMYO Müdürü Celal Bodur izledi. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › 'Emniyet Teşkilatı'nın 167. Kuruluş Yıldönümü Etkinlikleri' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.