Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Atatürk Mahallesi'nde oturan 3 engelli vatandaşa tekerlekli sandalye verildiği belirtildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Belediye Başkan Yardımcısı Engin Bulut, tekerlekli sandalyelerin engelli vatandaşların yüzünü güldürdüğünü söyledi. Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini belirten Bulut, "Bu tür yardımları sık sık yapmaya, ilçemizde yaşayan engelli vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz. Toplumda engelli bilinci oluşturmak çok önemli bir görev. Bugün sağlıklı olan bir insanın yarın engelli olmayacağına kimse garanti veremez. Bu yüzden canda özür olmaz, özür bakışlarımızdadır. Özürlü insanlarımız da bizim bir parçamızdır" dedi. - Edirne
Son Dakika › Yerel › Engelli Vatandaşlara Tekerlekli Sandalye Hediye Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.