Erbaa'da Kaçak Su Kullanan Kişiye Bin 323 Lira Ceza Uygulandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erbaa'da Kaçak Su Kullanan Kişiye Bin 323 Lira Ceza Uygulandı

20.02.2013 15:51

Erbaa ilçesinde bir inşaatın sahibine, kaçak su kullandığı gerekçesiyle bin 323 lira ceza uygulandı.

Erbaa ilçesinde bir inşaatın sahibine, kaçak su kullandığı gerekçesiyle bin 323 lira ceza uygulandı.

Erbaa Belediyesi'nde yapılan yazılı açıklamada, Belediye Su İşler Müdürlüğü ekiplerince yapılan kontrolde, Fatih Sultan Mehmet Mahallesi'nde Ş.H'ye ait 3 katlı inşaatta kaçak su kullanıldığı tespit edildiği belirtildi.

İnşaat sahibine bin 323 lira ceza uyguladığı kaydedilen açıklamada, "Türk Ceza Kanunu'nda, abonelik esasına göre yararlanılabilen elektrik enerjisinin, suyun veya doğal gazın, sahibinin rızası olmaksızın ve tüketim miktarının belirlenmesini engelleyecek şekilde tüketilmesi halinde kişi hakkında 1 yıldan 3 yıla kadar hapis cezasına hükmolunur" denildi.

Muhabir: Recep Bilek

Yayıncı: Ahmet Ekici - TOKAT

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erbaa'da Kaçak Su Kullanan Kişiye Bin 323 Lira Ceza Uygulandı - Son Dakika


Advertisement